ANM19 benim bebeğim de desteksiz oturamıyor hemen devriliyor ve emeklemiyor endişe etmeyin bence her bebeğin gelişim özelliği farklı çünkü.ben 10 aylıkken hiç emeklemeksizin tutunarak yürümüşüm mesela oğlumdan da bu performansı bekliyorum 😂bebek kendini hazır hissedince hepsini gerçekleştirir siz fırsatı yaratın alıştırma yaptırın ama niye yapamıyor diye üzülmeyin, gelişimiyle ilgili doktorunuz sorun görmüyorsa başka bebeklerle kıyaslayıp kafanıza takmayın kendinizi yıpratmayın.(hele buradakilerle hepsi süper bebek dişle doğup yürüyor konuşuyor) sonuçta yürümeyen oturmayan dişsiz yetişkin yok değil mi?