Ay benim kızım öyle tutunup kalkma, tutunarak yürüme vs hiç yoktu ayakta duruyordu ama olduğu yerde kalıyordu ta 13 aya kadar. 13 ayda amcası sayesinde yürüdü baya ilgilendi yürüttü falan günlerce sadece onunla ilgilendi diyebilirim kızım da ondan cesaret aldı. O zamana kadar emekleme bile yoktu yani