Ben bebeğimle etkinlik yapmak istiyorum ama yerde çok zor duruyor sürekli bı kucak istiyor gündüz uykuları kısa gece 11 gibi uyuyir ama sabah öğlene doğru kalkıyor ama çok mizmiz ya sabahları genelde neşeli oluyor brnimkide uyurken başını çeviriyor bazen uyurken hih hıh diye sesler çıkarıyor henüz hiç donmedik.sadece bı kaç defa yumuşak minderde yüz üstünden sırt üstüne oda zorla ağlayarak döndü ,başı kucagimda iyi tutuyor ancak uzaninca ellerinden tutup çekince geride kalıyor 37 haftalık doğdu sizde.durumlar nasıl baş kontrolü falan merak ettim bide galiba biraz kilolu 7 kiloyu gecgin bebeğim yani ne fazla mama veriyorum ne anne sütü ama yinede kilo alıyor genetigimizde de var ama sulalede zayıf Bebek yoktu bı ara biberon reddi yaşadık geçti şükür