Ceerenn benim kızımda da var, bir ateşlenme sonrası çıkmıştı böyle bir hastalık vs geçirdiyseniz ondan olabilir. Hala geçmedi kızımınki doktor büyüme vs hissedersek tekrar bakalım dedi önemli birşey değilmiş çok şükür, telaşlanmayın kötü değildir Allahn izniyle doktorunuzla paylaşın tabi yine de