Ertugrultalhaveannesi Melike13 bana sağlık ocağı 3. Ayı doldurmadan mutlaka göz doktoruna götür dedi yarın gidicez inşallah göz doktoruna sordum 15 günden itibaren kontrol ediyoruz dedi
Talhaninannesi 2 gün önce yaptırdım 3 ay 28 günlüktük 2 farklı cihaz ile baktı kucağımda damla damlatti göz bebeğinin büyümesi için 30 dkk bekledik tekrar kontrol etti bu kadar :))
Sedakanikyiss Melike13 Doğduktan 1 1,5 ay sonra bakılıyor göz damarları gelişmiş mi diye. 6. ayda şaşılık ve görme testi yapılıyor.
Sinemhkn Arkadaşlar benim kayınvalidem hemşire biz göz muayenesine kayınvalide min hastanesine gittik ilk olarak bişey imzalattılar içime bir kurt düştü. Sonra oğlumun gözüne göz bebeğinin büyümesi için damla damlattılar hemşire kayınvalide min arkadaşı onu kenara çekip sizi içeri almazlar içerde bebeğin kafasını tutuyoruz ve ayrıca bir makina takıyoruz göz kapaklarının açılmasını sağlıyoruz bebek çok ağlıyor dedi ben yaptırmadımmm
Melike13 Herkes farkli bir sey soyluyor yanj bizimde 2.ayimiz btti bende 3.ayda diye duymustm o yuzdn sordum ama herkesn doktoru farkli bisey soylemis
Aselebru1 Melike13 bizim doktorumuzda 2 aylıkken görmesine baktırdı damla damlatıldı 45 dk falan bekledik snra karanlık odada baktı bide 6 aylıkken çağırdı şaşılık varmı diye bakalım dedi