toprak19 benim bebeğimde de öyle oldu göbek bağı 7.gününde düştü sonra kanayıp kurudu arada çok az kanayıp zıbına bulaşıyordu 1hafta sonra kuruyup kabuk olan kan düştü göbek deliği tertemiz göründü altından. Eğer göbek deliğinde şişlik kızarıklık akıntı ve kötü koku varsa mutlaka doktora götürün gösterin birde çok kanıyorsa. Bunlar yoksa çok az kan gelmesi normalmiş. Ama sakın göbek deliğine Müdehale etmeyin o kuru kanı kavlatmayın sadece çevresini ıslak pamuk ya da temiz bi bezle silin sterilize olması için. Zamanla kendiliğinden düşecektir, düşmezse doktora gösterirsiniz.