Merhabalar yarın iş başı yapacağım bebeğim 8.5 aylık fakat biberondan sağdığım sütü içmiyor.doktorumuz zorda kalırsa içer diyor ama denedik içmede ne yapmalıyım sizce.Yarın ayrı kalacağız diye şuan dokunsan ağlıcak moddayım yazarken bile gözlerim doluyor 🥲