cnslsfr 4,5 ay oldu doğum yapalı hala adet olmadım ve 1 haftadır kasığımda anlamlandıramadığım bi ağrı var bugün daha da şiddetlendi. Normalde Parol kullanıyorum ama şu an yanımda yok minoset kullanabilir miyim bilen var mı ?
sifirekran_bolkitap cnslsfr e lactancia diye bir site var ilacın adını veya etken maddesini yazınca kullanıp kullanamayacağınjzı belirtiyor. Düşük risk , orta risk, yüksek risk, çok yüksek risk diye sınıflanmış
aslihankarapinar1992 Alvares kullanabilirsiniz Osman gönülal hocayı dinlerseniz emrizme sürecinde kullanilacak ilaçları söylüyor