sevginur27 Merhabalar anneler kızım bugün 5 ay 20 günlük oldu maması bitti 1 numara Aptamil kullanıyoruz. 6 aydan sonr 2 numaraya geçmemiz lazım mamayı 1 numara alırsam kalacak 2 numara alsam bi sorun olur mu
Yeniannis_ Alabilirsiniz ben malesef tam 2 numaraya geçtim mama numarası bulamadım araçta yoktu diye 1 numara almıştım biteseye kadar içirmiştim. Bi sorun yaşamadım.