Kızlar epidural anestezi ile sezaryen doğum yaptım. 3 ay geçti fakat bende bi süredir sağ tarafımda belimde ayağıma basınca bi ağrı var, oturunca kalkarken resmen yaşlılar gibi tutunarak kalkabiliyorum bazen yürüyemiyorum ayağımı atamıyorum ama bazen de hiç bişey yok başına gelen oldu mu ? Hiç duydunuz mu böyle bişey