CZB bir gün geçmiş üzerinden ama huysuzlanmadığı sürece ilaç vermek çok saçma bende 3 aylıkken yaptırdım sadece ilk çişini yaparken ağladı zaten doktor sünnetten sonra fitil yerleştirmişti o yetti ilk çişten sonra hiç sıkıntı yaşamadım boşu boşuna da ilaç vermedim sadece merhem vardı kolay iyileşsin diye onu kullandım