Ugrnidgok merhaba evet şu an 18 aylık bayağı bıcır bıcır konuşuyor 🤭 tabii o bebekken ağzından çıkanlar daha farklı tatlı geliyordu ama şu an da tatlı 😍 ağzımızdan çıkana çok dikkat ediyoruz çıktığı anda taklit ediyor sürekli söylüyor hatta özellikle birine seslenirken direk ismini söylüyor bütün oyuncaklarının bir adı var onları o şekilde tanıyor sesleniyor kendi adini çok güzel söylüyor. Yere düşünce direk iyiyim diyor cani acıyor olsa bile onu öyle kodlamis