hellokitty8 endişelenecek bir şey yok aslında, hatta çorba vs beslenmesinde yetersiz kalır. 8 aylık bir bebek ek gıdada epey ilerlemiş, pütürlüyü bırakın minik küp doğranmış lafı bile yiyebilecek durumda olur aslında. Ben mesela ek gıda başlangıcında asla püre vermedim, sadece çatalla ezdim, meyveleri de cam rendede yaptım. 6 ayın içinde balık da verdim. 8 ayın sonunda domates, çilek gibi verilmesi çekinilen gıdaları bile verdim. 8 ayda kısmen blw yapıyordum hani yemek için çatal vermedim eline ama örneğin kahvaltıda pankek yaptı isem eliyle yedi, meyveleri eliyle yedi, brokoli haşladım, balığı eliyle yedi mesela. Şu an 13 aylık, riskli bir an bile olmadı, zaten öpürüyor veya öksürüyorlar yani genelde kebdileri hallediyorlar. Beni çok da cesaretlendiren bir doktorım vardı. Epeyce yardımı oldu yoksa aile fertleri püre yanlısı idi. 9 aylıktı biz nasıl doğruyor isek öyle doğradım kızıma da. Bunu. Çok dişle ilgisi yok, damak arasında eziyorlar aslında. Bence çekinmeyin. Gözlemleyin ama korkuyorsunuz diye bebeğin gelişimini yavaşlatmayın boşunax bence verseniz hapır küpür yer :) endişe etmeyiniz ama yanında olunuz, eğlenerek gülerek yiyiniz. )