Öncelikle geçmiş olsun güzeli. Her yolu denedim kabızlık için aylarca çektik fitiller , lavmanlar çocukta travma bile oluştu hala tutar kakasını ve zor günler geçiriyoruz hala tutmasından dolayı doktorumuz 15 gün daha tutmaya devam ederse mutlaka pedegoga götürün bu yaşta ve kabızlığın verdiği acıma korkusu ile tutuyor yapmıyorlar dedi ama kakanın yumuşaması için dulcosoft kesinlikle önermiyorum dedi bej almıştım daha önce ama benimki ağzına sürmedi ben constıpass diye bir ilaç kullandım çocuk cerrahisinin tavsiyesi üzerine o baya yumuşatıyor kakayı ama hala sıvı halde bile tutmayı başarıyor ama en azından yaparken kabızlıktan canı acımıyor tavsiye ederim
Rabbim tüm bebişlere şifa versin inşallah