İlk gebeliğimde 18+2dw hissetmiştim not almıştım. Bu gebeliğimde 16. Haftadan itibaren bir kıpırdanmalar hissetmeye başladım ama çok net değil. İlk gebeliğimde kızım doğum sonrası düşük şekerden 6 gün küvözde kaldı. Gelişim geriliği vardı. 20. Hafta civarı 1-2 günle başladı. 35-36. Haftalarda nstde hareketsiz çıkması sebebiyle birkaç kez sezaryene alınmaya çalışıldım. Yine aynı şeyler olacak diye korkuyorum. İlk hamileliğimde 2 haftada bir doktora giderdim merak ederdim. Bir hafta özel 2 hafta sonra devlet 2 hafta sonra özel diye diye bu sefer doktora gitmeye korkuyorum. Mesela kızımda tekme mi yumruk mu ayırt ettiğimi bile hatırlıyorum o kadar netti hareketleri ama kaçıncı hafta olduğunu hatırlamıyorum. Şu an 2-3 günde bir kıpırdanma hissediyorum sadece :(( 18. Haftada bu normal mi? Hareket konusunda sizlerin tecrübeleri, hatırladıkları neler? Bir de miyomum var doktorum o da bebeğe giden kanı çekebilir dedi. Aspirin de kullanıyorum bebeğe kan gitsin diye. Endişelerimle ilgili bilgisi tecrübesi olan varsa yazıp aydınlatırsa çok sevinirim anneler 🙏🏻