sessi teşekkür ederim ama uyku rutinlerimiz var gece ve gündüzün farkında bunu çok net anlayabiliyorum ama uyku ile problemi var oğlumun neden olduğunu bilmiyorum dördüncü aydan sonra düzene girer dedim ama uyumuyordu artık daha da uyumaz oldu. Uyku da beslenmek kadar önemli olduğu için doktoruyla konuşacağım artık 🤷🏻♀️ benim de sabrım ve tahammülüm kalmadı yorgunluktan, beni de çok etkiliyor gün içinde onunla ilgilenebilecek enerjiyi bulamıyorum kendimde uykusuzluktan dolayı mesela gece 12 de uyudu ve 03.00 e kadar 4 kez falan uyandı 03.00 de de tamamen uyanıp saat sabah 7.45 de uyudu 15 dk önce uyandı ve hiç uykusu yok gibi davranıyor ama benim kolumu kaldıracak halim yok yatırdım öylece bekliyorum belki uyur diye ama ağlıyor🙈gece boyunca uyuduğu tek uyku bu gündüz de ayakta hiç durmadan sallanırsa toplamda en fazla 2,5-3 saat anca uyuyor. Uykuya geçişleri de hep problemli ne sallamak ne pışpışlamak işe yaramıyor çünkü uyumak istemiyor ağlıyor sürekli mızmız. İnanın 4,5 ayda 45 yıl yaşlandım artık psikolojim bile kaldırmıyor kimse de anlamıyor beni ☹️