Besrat Merhaba anneler wellcare D3 kullanmaya başladık ishal gibi oldu haftada bir kaka yapardı ilaçtan sonra günde 3 kez yapmaya başladı. Yaşayan var mı?
Momsboy Ben kullanıyorum 6 aydan fazla oldu öyle bir etki görmedik ama her bebek farklı sonuçta içeriğinde zeytinyağı var ondan olabilir belki diycem ama bir fıs veriyorsunuz dimi