erme Hmnn var canım dediğin gibi basladı 4ay 10 gun hala devam özellikle gece 4 5 gibi baslıyor uyanana kadar
Hmnn erme acıktığı için hareket ediyor diye düşünüyordum sürekli ama emdikten kısa süre sonrada başlıyor
erme Hmnn evet bende öyle dusunuyordum simdi bakınca ilk 2,5 ay gaz haric cok kolaymıs simdi isler karısıyor insan da anlauamıyor sık sık emmeye kalkıyor uykuya direniyor bu ara fenayız
Hmnn erme evet geceleri 2 3 saatte bir emmeye kalkıyor. Öyle 5 saat uyuyan bir bebek olmadı. Olsaydı bana da iyi olurdu 🥹