Kızlar yüzüm bir ara baya kötü oldu bir senedir rutin yapmıştım çok iyi olmuştu. Ama geçen sene bu zamanlar yine yüzümde birden sivilceler çıkmştı deri altı özellikle şimdi yeniden nüksetti . Önerebilirim dediğiniz bir şey var mı? Kahverengi lekelere dönüşüyorlar kafayı yicem