Eşim beni suçluyor, senin yüzünden kimsede kalmıyor biyere gidemiyoruz diye. Herkes böyle düşünüyor 😞😞
Ben çok üzülüyorum psikoloja mı getirsem kızımı
Bilemedim
Kayınvalideme alışsın biraz istiyorum, önceden kimselere emanet edemezdim ama artık çok yoruldum .çalışcam nasıl olacak bilmiyorum
Kayınvalidemin sokağına girince bile anlıyor onu araya bırakacağımı 😞