Yaademm bence bir kac gün daha bekleyin gününüz geçsin 2 3 gün bende çok düşük bir değerle ogrendim 10 falan testte de belli belirsiz çıkmıştı hatta 10 gün geçmesine rağmen kimyasal gebelik olabilir sevinme demişti 2 gün sonra tekrar kana çağırmıştı ben o süreçte folik asitte içiyordum zaten 2 gün sonra 300 olmuştu 3 gün sonra tekrar kan istedi ve 1000 olmuştu sizde dikkat edin kendinize 2 günde bile ne kadar yükseliyor gönlünüze göre olur inş 😊