Kızlar bebeğim 12 ay 10 günlük. Yani şimdiye kadar hep iki uyku yapardı artık tek uyku yapıyor. Genelde 7 civarı kalkıyor 11 gibi beşiğine yatırdım bugün sabah biraz mırın kırın etti sonra uyudu. Tek uyku yapınca akşam da 8 gibi yatırıyorum beşiğe mama içiyor falan 8:30 gibi uyuyor. Valla ayakta sallamamak ne büyük nimetmis oh be dedim sizinkiler nasill