Canda Gamze225 elifcicek_07 bende 30 yaşındayım bir kaç yıldır kullanıyorum bir ürün benim için yeterli geliyor nemi. Rossmann ın kendi markası olan ISANA hydrobooster bilyalı ucu hem sürerken masaj yapabiliyorsunuz
sifirekran_bolkitap Gamze225 krem değil ama ben çayla dinlendiriyorum sanki alıyor biraz morluk ve şişliği de alıyor. Uykusuzluk artık mahvettmiş durumda🤨 Bebekden önce kahvr maskeside yapardım. O zamanki iş yorgunluğunu yorgunluk sanıyormuşym😀😀
izd Gamze225 kiehls avokadolu krem diyorım tek geçerim. Aydınlatıcı da bir etkisi olduğu için efso. Ama bunu ben gündüz kullanıyorum. Geceleri ise yine kiehlsin mindnight recovery kullanıyorum. İkisini de güvenle tavsiye ederim.
elifcicek_07 Gamze225 morluk hep var bende de bir çaresini bulan varsa diye bekliyorum. Göz altı kremlerinin nemlendirmekten fazla bir şey yapmadığını söylemişti lorealin bir çalışanı markası ne olursa olsun
Canda Gamze225 benim morluk şeklinde değil kuru bir cildim var o yüzden nem açısından iyi geliyor daha dinlenmiş görünüyor makyaj yapınca göz altıma dolmuyor çizgilerime🌼 morluk şeklinde bir şikayetiniz varsa farklı ürünlere göz atabilirsiniz
Canda elifcicek_07 kafein içeren göz kremlerine göz atabilirsiniz onlar morlukları hafifletir ama tabi dış takviyeler bir yere kadar genetik faktörler işin içine giriyor 🫠