nehirinannesi24 evet benim de başıma geldi küçük küçük atletinde kan lekeleri oluyordu göbek kordonu tam anlamıyla kuruyup düşmemişti. Doktora gittim sorun yok dedi ama efham yapınca gümüş nitrat çubuğu ile orayı mühürledi ( acısız bir işlem kabuğu çıkarıp yakıyor ) bebeğim ağlamadı bile ..sonrasında kan gelmedi geçti gitti . Bu arada banyo yaptırmayın sakın iltihaplanma olabilir tam kurulmadığı için . Gümüş nitratla yakıldıktan sonra da 3 gün banyo yaptırmayın demişti doktorum.
geçmiş olsun korkulacak bir şey yok.
Aşırı kanama varsa da k vitamini iğne yapılıyor bebeğe ( onu doğduğu an pıhtılaşma olsun kanama olmasın diye yapılıyor hastanede hepatit b aşısı ile )