sinemo6 Kızlar 18 gün önce sezaryen ile bebeğimi dünyaya getirdim dikişlerim ilk günlere göre daha iyi ama yine de sızlama ve sertlik var size sorum tam iyileşme süreci ne kadar zaman alıyor merak ediyorum
Minikkuzum1999 sinemo6 Valla canım ben tam bir yıl oldu sezeryan doğum yapalı daha sızlıyor bastırınca ağrıyor ve sertlik hiç gitmedi dikiş yerinde
Uraztos sinemo6 20günden sonra daha rahat hissetmiştim ama tam iyileşmem iki ayı bulmuştu inşallah sen daha kolay atlatırsın hayırlı olsun 💖