aysebb aleynax Bebekten bebeğe farkediyordur sanırım benim kızım rahatsız olmuyordu yani uykusu için sıkıntı olmuyordu ben geceleri çıkarmıyordum o yüzden. Zaten emerek uyuyordu ilk aylar direk yatırıyordum uyuduğu için
SiprayiL aleynax çıkarıyorum, çıkarmaya çalışırken uyanıyor ama mecbur çıkarıyorum çünkü çıkarmadan uyursa sancıyla uyanıyor
[silindi] 4 aylığız şuan, 3. Ayından beri çıkartmıyorum çünkü uykusu bölünüyor ve gaz sancıları ilk 3 ayından sonra azaldı. Sabah uyandığında çıkartıyorum
aleynax [silindi] benim ki daha bir aylık çıkartmaya çalışımca uyanıyor sonra zor uyuyor bende direk yatırıyorum