İyi akşamlar kızlar 🌸 Sohbet edelim ek gıda , uyku , huyları yönünden….
Bebekleriniz bu aralar nasıl bizimki atak da mıdır nedir bi sinirli bi sinirli mızıldanıyor hep uykudan uyandığı 1 saat çok mutlu sonra bir şeyler oluyor hep bi huzursuz dışarı çıkarıyorum evde farklı şeyler yapıyoruz yine sıkılıyor . Uyku düzeni şu şekildeydi normalde ;
Sabah 09:00 /10:00 kalkış
Öğle uykusu 13:00 -15:00
Akşamda 21:00
öğle uykusunda sıkıntı yok ama akşam bu aralar uyumak istemiyor çok uykusu olduğu halde yatmıyor içeri götürüyorum biraz mıraldanıyor yatırmaya gidiyorum durmuyor derken yatması gece 11 12 oluyor bazen eşimle akşam zor görüyoruz birbirimizi😵💫😵💫
Ek gıda da bazen yiyor bazen çok sevdiği bir şeyi bile yemiyor idare ediyoruz 🙄
Emeklemeye de 1 ay oldu başlayalı , koltuk kenarında sıralıyor elinden tutunca yürüyor ama sağlam basamıyor daha zamanımız var yürümeye gibi duruyor ☺️