Bir haftadır sabah aç karnına aspir yağı içiyorum akşam da saat 5 ten sonra yemiyorum çok zor çoook gerçekten ama 3 kilo gitti sabahları kahvaltıyı elinizden geldiğince geciktirin bunun da faydası var emzirirken verdik verdik yoksa şairin de dediği gibi başka türlüsü güç bizim için 🥹