Nobodyyy111 Var mı bildiğiniz güzel bir yer kızlar? Çok pahalı olmasın ama 3-4 saat oturabileceğim bir mekan olsun bebişle
usenmedimyaptimbirvelet Nobodyyy111 küçüksu kasrı benim hoşuma gitmişti. Sanırım ibb’nin,deniz kenarı şirin tatlı bir yerdi
sezer2022 Nobodyyy111 Tuzla’da filamingo köy diye bi yer var ,, uygunmuş çok istiyorum gitmek ama 1 saat oluyormuş sadece rezervasyon 🙈
Nobodyyy111 usenmedimyaptimbirvelet evet çok küçükken gitmiştim çok güzel de bana çok uzak Pendikteyim ben 😓teşekkür ederim öneri için 🌸
senemtemur Nobodyyy111 kısıklıda var şubesi Tuva Çamlıca var Peçko fırın Ümraniye Ghalia launge Buralar çok güzel kaliteli ürünleri lezzetli
Alya-Sena sezer2022 filamingoya bende gidecektm kahvalti icin ama sadece 1 saatimiz varmis 1 saat icinde yiyip icip kalkmamiz lazimmis. Cok sacma geldi bana
Deletedmom_89 usenmedimyaptimbirvelet benim yerim ayrı ben ilk düşmanıyım cnm durur musun büyük aşklar kavgayla başlar bdkdndndndn