Busramustim Kızlar bebeğime günlük çeyrek avokado vermeye çalıyorum geri kalanı dolapta kararıyor, siz nasıl saklıyorsunuz Baby avokadomu kullanıyorsunuz normal avokado mu , ikisi arasında boyunu dışında ne fark var
zencefillizerdecal Busramustim avokado yu dolaba koyarken mutlaka çekirdekli kısım kalsın çekirdeği üstünde olsun bir de kestiğiniz yere limon damlatın ve streçleyi hava almasın asla kararmaz
fatma___ Ben genelde yarım veririm diğer yarsı çekirdekli kısmı ters bir şekilde hava almayan bir kapa koyarım kararmıyor. Ama En fazla bir gün bekletiyorum
bbtuba Dilaraa34 baby avokadolu trendyoldan da satıyorlar canım Bi bak istersen ağzı kapalı su dolu Bi kaba çekirdekli kısmını koyuyorum bende
ozley Dilaraa34 ben file marketten almıştım ama şuan yok galiba. İnternetten alabilirsiniz. Ben de öyle yapacağım. 😊
maygirl Busramustim bizm bajcemizde var herbiri kocaman kafam kadar sirek yumuşamis yemecek vaziyette agactalar 12 ay druyor..her bitanesi 1 haftada bitmiyor bile..dalindan dogal diyemi bilmiyorum ama bende cekirdekli koydugm zaman karariyor..cekirdegni ckarip strece sarip koyuyorum dolaba 1 haftaya yakin kararmiyor.