gulsn canım benim bebeğim de sadece mama ve ek gıda olarak besleniyor anne sütü almıyor. 8 aylık olmak üzere. Araştırmalarıma göre mama ile beslenen bebekler için doktorlar 12-18 ay arası bıraktırmaya uygun görüyorlar biberon kaynaklı diş çürükleri olmasın vs diye. Şu an 7 ölçek içmesi lazım evet ama her bebeğin kapasitesi farklı olabiliyor. Belki ek gıdayı fazla tutuyorsundur o yüzden çok içmiyordur. Ya da mamadan sıkılmış da olabilir mamayi değiştirip farklı bir marka küçük kutu alıp deneyebilirsin🥰 benim bebeğim de gece 1 kere besleniyor sadece