edagunes Sezeryan olalı 1 ay oldu göbeğim den sıkıntı alıyorum korseyi de tahmul etmiyorum ne yapmam lazım daha kolay nasıl gider
bakkalemzigi edagunes benim adet olunca indi biraz sonra bebek büyüyünce peşinde koşmaktan daha da indi 😂