Merhaba kızlar 7 aylık kız bebeğim var iki hafta öncesinde bezinin üst kısmında akıntı gördüm sümüksü kıvamı var. Daha sonralarda o kadar yoğun görmedim yine yine yapıştan bir sıvı oluyor özel bölgesinde doktora sordum ıslak bez ile yıka kurula dedi. Böyle bişey ile karşılan varmı daha önce ?