bende2 haftadır ağrılı kızarık ve ceviz büyüklüğündeydi, 3 gün önce genel cerrahide enjektör ile apseden sıvı alındı kültüre gönderildi bekliyorum ama gecmıyor hala ıcı sert 🥺cerrahi işlemden çok korkuyorum 😢 kullandıgım antibiyotikte ciddi yan etki yapınca çok kötü 2 hafta gecırdım , bebeğimi emziremedim 10 gündür 🥺