2kizannesi- Kızlar selamlar. Bebek arabamızı satıyoruz. Çok fazla kullanmadık garantisi devam ediyor, çok kullanışlı bizim arabamıza sığmıyor sadece o yüzden satıyoruz. Hiç bir kusuru yok. Düşünürseniz fiyatı konuşuruz 🌹🥰
2kizannesi- 2kizannesi- bebeğim 7 aylık şu an, 7 ayda toplasanız 10 defa kullanmadık arabayı kızlar. O yüzden temiz yıpranması vs hiç bir şeyi yok 🩷
pozitifanne06 2kizannesi- teşekkürler bizde de eşimin dayısının çocuğunun 10 yıllık arabası var. Şimdi onların tekrar çocuğu olacak vermek zorundayız temiz güzel bir araba arıyordum ben de. Eşimle konuşayım size yazarım fiyat olarak ne düşündünüz?
2kizannesi- bmmomss pozitifanne06 umay97 Kızlar markası SafeLine fiyat 3.000 TL diyoruz, almayı düşünürseniz konuşuruz detaylı 💐 Garantisi duruyor hâlâ 🌸
uykucukoalaa 2kizannesi- arkadaşım sıfırı aynı fiyat yani millet ikinci eli uygun olması için alıyor aynı fiyata koyulur mu en az üçte biri fiyatına vermen gerekir temiz de olsa ikinci el ikinci eldir
salakmisincemilee uykucukoalaa 3 bin veren 400 lirada verebilir yani bi de sifir olacak tamam hayat sartlari zor herkes biseyler kazanmaya calisiyor ama boyle olunca tat kaciyor
uykucukoalaa salakmisincemilee evet ya bu olaya gelemiyorum yani yazmadan yapamıyorum görünce. Temiz diye aynı fiyata koyulur mu hep aynı mantık