Benim bebeğğmde sürekli kusuyodu sürekli ağlıyordum hastaneye götürüyordum artık doktor tanıyıp kızmıştı bana çok emiyorsa kusar kilo gayet iyi dedi burnundan bile kusuyordu bebeğim 5 aylık oluyoruz hala ara ara kusmaları var hiç takmıyorum kustu dediklerinde bile normal çok emiyo diyorum doktorlar kilo normalse çok takılmıyo yaa ama yne de sürekli kusması varsa tabiki doktora görünmesini öneririm :) sağlıcakla büyüsün inşallah ♥️