Saniyedmrkn123 ilaca adetle başladım bı daha da adet olmadım aylardır, korkup doktora da danıştım normal bu ilacı kullandığım süre boyunca olmayabileceğimi söyledi. Yalnız bu ilacı kullanırken asla gün atlamadan her gün aynı saatte icmen gerekiyor kesintisiz bı şekilde yoksa koruyuculuğu düşüyor bı de başlamak için adeti beklemene gerek yok