Beyzanurkuzu_ Kızlar oğlum 1 yaşında bir kaç gündür katı kaka yapıyor ne yapmalıyım ne yedirip içirsem faydası olur? Yada neler yememeli? Bilgisi olan yazabilir mi?
SerraD-1823 Beyzanurkuzu_ geçmiş olsun. Doğal zeytin yağı varsa içilebilirsiniz. Çorbasına mamasına koyun sade içmek istemezse. Karnına saat yönünde zeytin yağı ile masaj yapın faydası olacaktır. Kayısı da iyi gelir ama karın ağrısı yapabilir. Kaynatıp suyunu içirin. Muz yemesin
Semaaa39 Beyzanurkuzu_ bal kabağı, kayısı buharlda haşlayıp ezin içinede biraz ceviz katıp tatlandırabilirsiniz. Ben hurma ezmeside koyuyorum. Çok yakışıyor ve lezzetli oluyor. Lifli gıdalara ağırlık verin. Makarna lütfen markasında yumuşatan marmelat var o da çok iyi geliyor. Elma da iyi geliyor
doganil Beyzanurkuzu_ sabah aç karnında dogal zeytin yagı gün içinde 1 kez daha verebilirsiniz, dişi çıktıysa eline kuru kayısı verin yesin dişi çıkmadıysa haslayıp ezip verin birde sebzeyi haşlayın (brokoli karnabahar havuç) hala geçmezse doktora gidin şurup verir.
agizemnaz Geçmiş olsun. Oğlum 22 aylık bir kaç gün önce bu şikayet nedeniyle doktora götürdüğümüzde rahatlaması için bir şurup verildi,ekstra olarak yeşil bol sebze, bol sıvı, armut vs yenmesi söylendi.Bir süre pilav makarna vs az az vermem söylendi.