Arkadaşlar yarın doğum iznim bitiyor özel sektörde çalışıyorum. Haklarım nedir ve de 6 ay ücretsiz izin kullanmayı düşünüyorum ama hiç arastirmamistim bilen var mı iznin bittiği gün mü başlatılıyor bikac gun sonra başlatılabiliyor mu hakkım yanıyor mu şimdi benim yarin ne yapmam gerekiyor bilen yardımcı olabilir mi