benbiranneyim123 buseatesch kanguru aldik 1 kere kullandık çok fazla omuz ve bel ağrıtıyor bel destekli diye almıştık oysaki
Xcbaby buseatesch yani kanguru hem omuzlara hem bele dagitiyo agirligi cocuk icin de daha konforlu sizin icinde. O tasiyici bir omzunuza vercek agirligi ben pek sevemedim
buseatesch benbiranneyim123 kanguruyu seviyorum kullanıyorum sadece daha kaliteli ve iyisini almak istiyorum yada taşıyıcı alsam dahami iyi diye dusunuyordum