Kızlar merhaba. Suanda Devlet kurumunda bir fabrikada laborant yardımcılığı olarak görev yapıyorum. Hastanedede laborant yardımcıları çalışıyor laboratuvarlarda. Acaba diyorum sonuçta ünvan aynı. Hastaneye geçiş yapabilir miyim ? Böyle bir şey duyan var mi? Olur mu sizce ? Ne yapmak gerekir ?