Unicorn67 Edaaaden niye açılsın yurumeyle aksine yürümek daha çabuk iyileştirir kaynananiz sezeryanmi olmuş havalar soğuk olduğu için sızlama oluyor 6 ay hatta 7 ay oluyor benim bile hala sızlıyor
Elaattss Geçmiş olsun hiç bir şey olmaz 4. Günümde annem yatarak iyileşemezsin kalk evini süpür dedi evi süpürdüm sildim ağrım oldu ama dikişle sorun olmadı