NeslihanBusra Kızlar saçlarım ortalama 2 yıldır siyah boyalı kullanıyorum gerçi en son 8 ay önce boyamıştım. Şu an daha bakımlı dursun biraz daha yaş olarak yaşımı göstermek istiyorum saçlarım belimde bu şekilde dönüş yapan oldu mu yanma olur diye korkuyorum🤔
Sdfky NeslihanBusra valla ben koyu kumral boyatıyordum en son 1 yıl önce falan boyatmıştım koyu kumralda diyah gibi çıkıyor. Ben sarı olmasada rengini açtırmak için kuaföre gittğimde Yanmaa riski çok fazlaaa o yüzden çok açamam vs dedi. Ki ben riskleri alıp gittim. Kuaför bir tek benimle ilgilendi özenle tek tek zamanına uyarak yakmadan açtı. Dore kumral bakır ağırlıklı renk çıkardı. Demem o ki eğer işin ehli biriysee az hasarla kurtarırsın. Çünkü saç ister istemezzz işlem gördüğü için hasarını alıyor zaten
6158alp NeslihanBusra sarı heryürlü saçı yıpratır ne yaparsan yap. Genelde sarı tonları boyatan biri olarak söylüyorum.
[silindi] NeslihanBusra Ben çok döndüm. Siyahtan, kızıldan ama işini çok iyi bilen birine yaptırdım. Hiç sorun yaşamadım. İyi bir bütçe ayırıp yaptırmanız lazım..
Kubraozkann96 NeslihanBusra bende yaptırdım ama çok iyi kuaföre saçlarımı emanet ederek siyahdan sarıya döndüm maliyet biraz yüksek oluyor ama değiyor ya insan kendini daha güzel hissediyor umarım istediğin gibi olur seninkide fotoğraf atarsın artık ☺️
Beyninizikullanmakucretsizdir Ben yapmadım ama işinin ehli olan birine yaptırırsanız yanmaz diye düşünüyorum. Bide siyahtan sarıya dönmek biraz zor oluyor. Umarım istediğiniz rengi yakmadan yaparlar.
NeslihanBusra Beyninizikullanmakucretsizdir inşallah bu ara aşırı sarı yapma isteği geldi dayanamıyorum 😀🌸
NeslihanBusra [silindi] yaşadığım ilçede iyi bi kuaföre yazdım da deneme paketi yapalım önce sıkıntı yaşamazsak döneriz dedi yaptıracağım galiba canım çok istiyor😅
Gonzalezz Kubraozkann96 kesinlikle,siyah sıradan gibi sanki,ya da hep sarı kullandık ondan mı öyle geliyor,ama sarı hep dikkat çeker bence
kolonyalimendil NeslihanBusra ben kestane kızıldan döndüm oda koyu bi renk sonuçta deneme paketi attı.. saçlarım gayet iyiydi sonra tüm saçları açtı tabi benim saçım sarı değil ben sarı istemedim bebe kumralı oldu açık bi renk bira zaman geçsin bi kaç işlem daha yapılacak
birbebelianne NeslihanBusra ben bunun için tam 1.5 sene bekledim siyah boya saçımdan hemen akmadı diplerde çok fazla vardı direkt sarıya geçmedik önce kumral gibi renklere boyadık daha sonra tek bir paket atarak açılma durumuna bakılıp öyle boyandı saçım az da olsa yıprandı ama bunu gerçekten işten anlayan birine yaptırmanız gerek aksi halde çok zarar görür saçlarınız