Duru07 Öncelikle Rabbim gunah yazmasın, canlari sag olsun diye başlayayım cümleme. Benim 2018 li bir cocugum vardi. Agustos 2021 de Eşim bigun oglan uyurken sundan birtane daha olsun kız olsun ama dedi. Cocuk uyurken. Neyse o gece beraberlik oldu benim rızam olmadan yapacagini yapti. Sonraki ay tabi hamile kalmadim adetliydim pirinc hasadina gittik ücümüz. Köyden dönerken esime bak ben ikinci cocugu istemiyorum. Nasipse seneye aliyi anaokuluna vericem rahat edicem dedim. İkinci cocugun yükü alinin yükü beni dedim aşar (esim duzen temizlik hastasi) neyse gerekcelerimi sebeplerimi söyledim. En son bana dedim destegin olacaksa tamam dedim dene ama dedim hamile kalmazsam 3 ay daha sonra dedim yok. Yardim edecem dedi. Neyse aylardan oldu kasım . Kasim sonu bizim kira yukseldi, geldi bana hatun ikinci cocugu erteleyelim dedi. Ben o ayda adetten yeni cikmisim ya oh be dedim tamam. Daha yapmam cunku. Aralik 18 de mi neydi ben hamile oldugumu ogrendim. Tabi o ara disim agridigindan dünya kadar ilac kullanmisim. En son pes edip iki defa morfin vurulmasıyla o disi aldirmisim aklimda dünya kadar soru isareti var felan. Gebelik bi sure sorunsuz ilerledi.. Sonra benim bacak iclerimde sorun basladi yuruyemiyordum canim gidiyordu . Bu surede buyukle fingir fingir ipini koparmis gibi geziyoruz, Yerimizde durmuyoruz ama aksilikler geliyor. Kan uyusmazligi cikti bebekle moraller bozuldu tat tuz kalmadi. 34. Haftamin icindeyken gun boyu agri cektim en son gittik hastaneye her ihtimale karsi igne yapildi. Bu surecte hep yanlizdim. Neyse 36+5 e gireli daha 40 dk olmus benim suyum az az gelmeye basladi. Sabahina da dogum oldu zaten. Bebek yogun bakima girecek dediler biz yine çöktuk moralman . Bebek 5 saat takip sonrasi geldi. Sarilik dusmuyor yukseliyor. Mama deneyin dedi hemsire karsi cikmazsaniz . Dedim varsa getir ben dedim karsi degilim cocugumun canindan ötemi. Biraz dustu dediler , ertesi gun geldik , sonraki gun yine kontrol. Çocugu pat aldilar elimizden sarilik sınırda veremeyiz tedavi lazimmış. Cocugu verirken hemsire bu 36+5 de dogan bebek degilmi , o kadar solunumunu takip ettim niye yolladilar diye soylendi. Zaten moralim cökmus dedim sariliktan birakiyorum solunumdan degil. Neyse biraktik geldik agliyorum tat tuz kalmadi , oglumun gözündeki ısık söndü. Evde ben haric cocuga bakan yok. Dikislerim bi yandan zorluyor oburu yanimda degil aklim onda napar ne eder beni istermi iyi bakarlar mi diye. Esim sut goturecem diye motor kazasi yapti. Kaynanam bana patladi(motoru kızına almisti). Sonra bebemi aldik eve geldik 3.gundu gelmisler bilir bilir konusmalar. Bebek oldu 3 haftalik basladi bizim aglamalar budefa 3 ay esimin hakaretlerini cektim. Aman aglamasin diye saatlerce plates topunda zipladim ac ac . Ben ac cocuk ac. Oglum anne yemek yiyelim diye yalvarir evde 1 kap bisey yok kucaktaki uyuyacak da bisiler yiyecez. Ortalik darma duman onun icinde laf yiyorum. Sabrim sınanıyor böyle. Kaynanam yakin oldugu halde her hafta sonu kizina gider , bana gelmezdi. Annem ayda uc gun gelir nasil kacacagini sasar ama her aksam yemek yedirdin mi aliye derdi. Kocami zaten anlattim dahasini demeye gerek yok. Neyse biz boyle 7 ayi atlattik. Sonra esim kuzenleriyle ortak bi is yapmaya basladi hal boyle olunca buyuk olan evli onun hanimi sag olsun hafta sonlari hep bir aradaydik bana destek olmaya calisirdi. Alanyaya gorumcesine gitcekti mesela esime özgeye de bilet kes orda hem kafasi toplansin hem cocugu 3 kadin idare ederiz filan diye gazladi 10 gun benide göturdu. Tabi ondan evvel kaynanamgil bu kuzenlerle is mevzusu yuzunden once dahil olamak icin cabaladi , sonrada bizi bir kalemde sildi. Nisan ayindan beri görmedi bizi(gecen cumartesi kaynanamin evinin oraya gittik oglum anne babaanneme gitmek istiyorum dedi. Gidemeyiz evde yok dedim.) cocugumun kolu kirildi. Cocugumun ikisi birden okulda merdivenlerden dustu ne aradi ne sordu nede geldi. Birde gidicemmi oldu. Cok uzun oldu ama özetle ikinci cocuga bile yeri gelince cok pisman olurken 3 4 mumkun degil dusunmem. Bu surecte cok yiprandim fazlaca yoruldum ve bezdim. Cunku 0 destekle cocuk buyutuyorum . Kafayi yemis haldeyim. Delirdim hissediyorum .