Merhaba güzel anneler. Bebeğim üç aylık ve ben bir ay sonra işe başlayacağım. Üç aydır bebeğimle sadece ben ilgilendim, bir de akşamları babasını görüyor tabi. Memlekete ailemin yanına geldim kısa bir süreliğine ve fark ettim ki bebeğim beni hiç aramıyor. Yani anneme, babama, kardeşime verdiğimde keyfi gayet yerinde. İşe başladığımda ise bakıcı bakacak. Şimdi içime bir korku düştü. Bebeğim neden beni aramıyor? İşe başladığımda da böyle mi olacak? Sevmiyor mu acaba beni gibi düşüncelere kapıldım. Ya işe başladığımda unutur hiç aramazsa diye düşünmekten kendimi alamıyorum. Şimdi sorum çalışan annelere, çocuğunuz bu şekilde mi sizin de? Korkmam gereken bir durum mu bu? (Rica ediyorum işi bırak vs gibi yorum yapacak olanlar hiç gelmesin, işe başlamak zorundayım.)