emirhanecozlem Kızlar şimdi farkettim bebeğimin göbeğinde hafif bi ıslaklık var azıcık zıbınına da bulaşmış neden olabilir?? 5 ay 4 günlük
Osmanalp emirhanecozlem eger banyo Ettirdiysenız veya ıslandıysa iyice kurulamanız gerekiyor ondan oluyormuş bizimde olmuştu saglık ocagına sormuştum öyle demişti alie hekimi. İyice silince gecıyor
emirhanecozlem Olceroloji evet gece uykusundan kalktı inşallah öyledir . Yine enfeksiyon falan diye çok korkuyorum 😢
Olceroloji emirhanecozlem genelde enfeksiyon bu aylara kalmaz ilk 3 ay çektim bende en son k vitamini iğnesi vurdurdum geçti çok şükür şuan 8 aylık.
Akydt emirhanecozlem enfeksiyin olsa kokar renk değişik olur bence de çiş olabilir ya da fark etmeden bişey döküldü buluştu olabilir mi? Bazen goremeyebiliyiruz korkmayın bence bi gün daha gözlemleyin zaten Allah korusun bi hastalık falansa mutlaka tekrarlayacaktır
Akydt emirhanecozlem öyledir içinizi ferah tutun olmadı kontrole gidip sorarsınız bişey olmaz Allahın izniyle 😊
emirhanecozlem Smiley hastahaneye götürdüm iltihaplanma olmuş ama karnı falan şiş olmadığı için antibiyotikli krem verdi🤗