Hilalctn08 Ayı bitiriyoruz 6. Ayda ek gıda geçmek gerekır mı yoksa 6 nın bitmesini beklemek lazım mı birde mama tarifi bilenler yazabılır mı 😊
Ikrazumra19 Hilalctn08 su an tariften clk tadim yapmaniz lazim 3 gun yogurt 3 gun havuc elma gibi gibi somra sonra corbalara filan geçersiniz
Hilalctn08 Ikrazumra19 tamam tesekkrler denicem ama 6.ayın bitmesimi gerekıyor yoksa 6. Aya gırınce baslıyım mı