Aminehumamoms Biz ek gıda tadimlara başladık hafif hafif hala vardı gaz sancıları ama ne zaman tam geçtik ek gıda beslenmesine kesildi yani 6. Ayda. Allah yardımcın olsun o günleri hala unutamam çok zor bi durum ve sütun de yapıyor olabilir. Karnına masajlar yap rahatlatıyor bir nebzede olsa gaz damlası kullanıyomusun bilmiyorum ama onlarda fayda etmemişti bize belki size faydası olur biraz meşakkatli bir durum ama kesilince rahatlıyorsun sabret.