onemore Kızlar 6 buçuk aylık bebeğim var, sütüm baya azaldı gün içinde 2,3 kez ve gece emziriyorum, oruçla daha da azalmasından bitmesinden korkuyorum. Sizce biter sütüm. Üstelik gece emzirerek uyutuyorum.
birumutt onemore tutmaya bilirsin sonra kaza yaparsın olmaz dersense sahur ve iftarı güzel yaparsan eksilme olmaz
Cancanlar onemore Canım Allah’ın izniyle sahuru ve iftarı güzel geçirirsen inşallah bir şey olmaz sahur ve iftar arasında bol sıvı tüketmeye dikkat et �lk başlarda denersin baktın azalma oluyor Bebiş etkileniyor bu durumda sen de inşallah seneye kaza yaparsın
Cancanlar nkizilates bu nasıl bir cevap ve siz bir bayansınız kadın burda tedirginliğini dile getirmiş belki aynı durumda olan vardır diye fikir istemiş sonra tut kaçıyormu gibi gereksiz bir cevap vermenin manası yok evet kaçıyor Ramazan yılda bir kez geliyor ve tutmak biz müslümanlara farz
Elfgrn onemore bu durumda zorunda değilsin mi kendini mecvur hissetme önceliğin bebeğin sütün tamamen gitse onun hakkına girmiş olursun bu seferde
dilara77 Ben tutmayı düşünmüyorum çünkü sonuçta çocuğumun besin kaynağı onlar kendim için yemiyorum yani
onemore dilara77 mama da içiyor ama emmesi farklı ya aramızdaki özel bi bağ olarak görüyorum ayrıca, O yüzden ben de tutmama ihtimalini düşünüyorum
dilara77 onemore aynen öyle ten teması emzirme farklı bi şey asla bırakmayın allah izin verişe emzirme donemi bitince tutarsınız