Kızım 2,5 yaşında yapılan vitamin ve mineral testlerinde üst seviye d-vit kan ve demir eksikliği belirlendi. aslında hamileyken ve bebekliğinden itibaren kullanmıştım. mennun kaldığınız bu 3 vitamin hangi markalar faydasını gördükleriniz yazarsanız sevinirim 🙏🏻